Autoproclamată „revista de management medical şi farmaceutic“, publicaţia PHARMA BUSINESS, ale cărei numere 42 (decembrie 2009 – ianuarie 2010) şi 43 (februarie 2010) le-am primit la redacţie, pare, la o primă vedere, în pofida aspectului glossy, să facă parte din categoria periodicelor profesional-ştiinţifice, pe lângă prezenţa câtorva personalităţi ale medicinii şi farmaciei româneşti în consiliul ştiinţific remarcându-se şi acreditările la colegiile medicilor, respectiv farmaciştilor, care acordă ore de EMC abonaţilor. Spun pare, pentru că lectura propriu-zisă a articolelor publicate contrazice toate aceste aparenţe. Problemele pe care le semnalăm în cele ce urmează nu sunt simple erori de formă, ci adevărate încălcări sistematice ale deontologiei jurnalistice şi profesionale. (...)
"> BUSINESS CU COPY & PASTE - Viața Medicală
Newsflash
Cultură

BUSINESS CU COPY & PASTE

de Dr. Aurel F. MARIN - mar. 19 2010
BUSINESS CU COPY & PASTE

   Autoproclamată „revista de management medical şi farmaceutic“, publicaţia PHARMA BUSINESS, ale cărei numere 42 (decembrie 2009 – ianuarie 2010) şi 43 (februarie 2010) le-am primit la redacţie, pare, la o primă vedere, în pofida aspectului glossy, să facă parte din categoria periodicelor profesional-ştiinţifice, pe lângă prezenţa câtorva personalităţi ale medicinii şi farmaciei româneşti în consiliul ştiinţific remarcându-se şi acreditările la colegiile medicilor, respectiv farmaciştilor, care acordă ore de EMC abonaţilor. Spun pare, pentru că lectura propriu-zisă a articolelor publicate contrazice toate aceste aparenţe. Problemele pe care le semnalăm în cele ce urmează nu sunt simple erori de formă, ci adevărate încălcări sistematice ale deontologiei jurnalistice şi profesionale. (...)

   Unul din textele din nr. 43 care ne-au atras în mod neplăcut atenţia – „Cardul de fidelitate, tactică sau strategie?“ – este semnat de farm. drd. Mihaela-Mariana Stancu. Surpriza vine din faptul că am recunoscut, în primele două treimi ale articolului, un text care nu aparţine semnatarei. Chiar dacă, aşa cum se spune, imitaţia e cea mai sinceră formă de admiraţie, poate că ar fi fost util de menţionat că textul provine din manualul dnei prof. univ. Sica Stanciu, „Bazele generale ale marketingului“ (Ed. Universităţii Bucureşti, 1999, subcapitolele 6.1 şi 6.2). (...)
Articolul integral îl puteţi citi în ziarul nostru, Viaţa medicală

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe