Newsflash
Industria farmaceutică

Brand nou: Haleon devine o companie independentă a GSK Consumer Health

de Florentina Ionescu - feb. 23 2022
Brand nou: Haleon devine o companie independentă a GSK Consumer Health

Cu vânzări anuale de 10 miliarde de lire sterline, Haleon devine noua companie Consumer Healthcare, independentă de GSK (GlaxoSmithKline).

Cu un portofoliu de mărci renumite la nivel global și cu vânzări anuale de aproximativ 10 miliarde de lire sterline, compania se pregătește să obțină o listare premium la Bursa de la Londra, se arată într-un comunicat de presă. 

medicamente haleon gsk companie noua farma
Fotografie creată de Nataliya Vaitkevich, de la Pexels

Cu sediul central în Weybridge, Marea Britanie, noul nume se va regăsi în peste o sută de țări în care GSK Consumer Healthcare activează. Separarea celor două companii va fi gestionată prin transferul a cel puțin 80% din acțiunile deținute de GSK către acționarii noii companii, arată sursa citată.

Haleon va avea un portofoliu propriu de branduri și este dezvoltată pe aportul și susținerea angajaților, pe expertiza grupurilor de cercetare științifică globală formate din cadre medicale, dar mai ales pe experiențele consumatorilor de produse de îngrijire a sănătății.

Lansarea este rezultatul unor investiții și schimbări strategice ale diviziei GSK pentru sănătatea consumatorului, care au avut loc în ultimii opt ani, incluzând integrarea portofoliilor de produse destinate clienților din cadrul companiilor Novartis și Pfizer.

„Lansarea Haleon, la nivel global, marchează un pas important pentru noi. Noua divizie are la bază dorința noastră de a oferi servicii medicale la standarde înalte și de a ne consolida poziția în calitate de lider global pentru servicii și produse de îngrijire a sănătății consumatorului. Suntem nerăbdători să implicăm mai mult investitorii și analiștii în această inițiativă”, a declarat Brian McNamara, CEO Haleon.

Nucleu de inovație

În contextul actual, al cererii crescute din sectorul de servicii și produse pentru protecția sănătății consumatorului, noul Centru de Cercetare și Dezvoltare, un nucleu de inovație, se va deschide la finalul anului 2024 și va pune bazele unui laborator de ultimă generație dedicat studierii comportamentului consumatorului, potrivit aceluiași comunicat.

Poziționarea diviziei este una strategică, având în vedere furnizarea serviciilor la scară largă cu impact pozitiv asupra sănătății oamenilor, creșterea sustenabilă și extinderea portofoliului în viitorul apropiat.

Noul brand a fost anunțat ca prilej de sărbătorire a celor 24.000 de oameni care lucrează în cadrul companiei GSK Consumer Healthcare.

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe