Internaționale

Cercetătorii au creat o telecomandă care poate controla diabetul

de Dorina Novac - oct. 9 2020
Cercetătorii au creat o telecomandă care poate controla diabetul

Oameni de știință americani au descoperit o metodă inovativă de a controla glicemia folosind câmpurile electrice și magnetice. Noua descoperire ar putea ajuta la tratarea diabetului de tip 2.

Cercetătorii au observat că expunerea șoarecilor cu diabet de tip 2 la o combinație de câmpuri electrice și magnetice statice, timp de câteva ore pe zi, normalizează nivelul zahărului din sânge, scrie RIANovosti.

telecomanda diabet

Potrivit autorilor studiului, expunerea la câmpuri electromagnetice (CEM), pentru perioade relativ scurte, reduce glicemia și normalizează răspunsul organismului la insulină.

„Am creat o telecomandă pentru a gestiona diabetul. Efectele sunt de lungă durată, deschizând posibilitatea unei terapii EMF care poate fi aplicată în timpul somnului, pentru a controla diabetul, sau pe tot parcursul zilei”, spune Calvin Carter, unul dintre autorii principali ai studiului

Experimentul a arătat că EMF modifică echilibrul oxidanților și antioxidanților din ficat, îmbunătățind răspunsul organismului la insulină.