Autentificare
Dacă ești abonat medichub.ro, autentificarea se face cu adresa de E-mail și parola pe care le utilizezi pentru a intra în platformă.
Abonează-te la „Viața medicală” ca să ai acces la întreg conținutul săptămânalului adresat profesioniștilor din Sănătate!
#DinRecunostinta
Căutare:
Căutare:
Acasă

"Reorganizare", taxe şi regulament

Viața Medicală
Alexandru NEAGU marţi, 24 ianuarie 2012
   Mica reorganizare. Prin Hotărârea Guvernului nr. 8 din 11 ianuarie 2012, publicată în Monitorul Oficial nr. 23 din 11 ianuarie 2012, au fost aduse modificările şi completările necesare H.G. nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, în contextul schimbărilor înregistrate la vârful instituţiei. În urma acestor măsuri, prin care s-a adoptat şi o nouă organigramă a ministerului, în vederea îndeplinirii atribuţiunilor sale, ministrul este secondat în mod direct de trei secretari de stat, de un subsecretar de stat, de un secretar general şi de un secretar general adjunct.
   Taxa de acreditare şi reevaluare a spitalelor. În M. Of. nr. 27 din 12 ianuarie 2012 a fost publicat Ordinul preşedintelui comisiei naţionale de acreditare a spitalelor nr. 342/29.12.2011 privind aprobarea taxei de acreditare şi reevaluare a spitalelor aferente anului 2012. Nivelul atât al taxei de acreditare, cât şi al celei de reevaluare astfel stabilite este de 4 lei/pat/lună pentru un ciclu de acreditare de 5 ani, echivalentul a 240 lei/pat pentru un ciclu de acreditare de 5 ani, plata efectuându-se în lei, în contul Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, cod fiscal 24609370, cont virament RO89TREZ7015009XXX009746 deschis la Trezoreria Sectorului 1. Dovada efectuării plăţii va fi transmisă CoNAS odată cu fişa de autoevaluare (respectiv cu solicitarea de reevaluare), dovada plăţii reprezentând premisa pentru declanşarea vizitei de reevaluare. Netransmiterea fişei de autoevaluare şi neplata taxei de acreditare de către unităţile spitaliceşti conform programării în cadrul planului anual de acreditare a spitalelor implică pierderea ciclului de acreditare, respectiv nesupunerea evaluării unităţii spitaliceşti respective în vederea acreditării până în anul 2015 inclusiv.
   Regulamentul electoral al CMDR. Prin Decizia Consiliului naţional al Colegiului Medicilor Dentişti din România nr. 59/19.11.2011, publicată în M. OF. nr. 17 din 10 ianuarie 2012, s-a aprobat Regulamentul electoral al CMDR. Calendarul electoral va fi stabilit prin decizia Consiliului naţional al CMDR adoptată cu cel puţin două luni înainte de data desfăşurării şedinţelor adunărilor generale şi va cuprinde perioada de desfăşurare a şedinţelor adunărilor generale de la nivel local şi de la nivel naţional având pe ordinea de zi darea de seamă a organelor de conducere în funcţie, alegerea membrilor organelor de conducere, precum şi alegerea membrilor comisiilor de cenzori pentru mandatul 2016–2020, inclusiv data-limită de depunere a candidaturilor. La sediul colegiului teritorial sau, după caz, la sediul CMDR, prin intermediul mass-mediei şi pe pagina de internet a acestuia se vor anunţa datele desfăşurării alegerilor organizate la nivel local şi la nivel naţional pentru alegerea membrilor organelor de conducere şi ai comisiilor de cenzori, precum şi data-limită de depunere a candidaturilor. Recomandăm medicilor dentişti interesaţi de procesul electoral în cadrul CMDR să lectureze Regulamentul – anexă a prezentei decizii.
 

Abonează-te la Viața Medicală

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, săptămânalul profesional, social și cultural al medicilor și asistenților din România!
  • Tipărit + digital – 200 de lei
  • Digital – 129 lei
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC
Află mai multe informații despre oferta de abonare.