După cum este cunoscut, presa scrisă ajunge la dumneavoastră pe două căi internaţionale: prin abonamente încheiate de dv. pentru diferite intervale de timp - un an, un semestru - sau prin vânzare la chioşcurile specialitate, în ziua apariţiei pubicaţiei respective. (...)
După cum este cunoscut, presa scrisă ajunge la dumneavoastră pe două căi internaţionale: prin abonamente încheiate de dv. pentru diferite intervale de timp - un an, un semestru - sau prin vânzare la chioşcurile specialitate, în ziua apariţiei pubicaţiei respective. Se mai adaugă, în unele mari oraşe, firme private de difuzare. "Viaţa medicală", nepermiţându-şi nici măcar să viseze la un sistem propriu de a face să vă parvină, la timp şi în bune condiţiuni, rezultatul muncii deloc lejere a întregului colectiv de redacţie, e nevoită să se supună aceluiaşi sistem: abonamente şi vânzarea ;cu bucata;. În acest moment, ne întrebăm: la ce bun atâta efort intelectual, consum de energie spirituală şi mari cheltuieli financiare, dacă săptămânalul nostru nu soseşte la beneficiar. De ce? Pentru că o întreprindere cu un trecut de "monopol de difuzare", privatizată într-o manieră obscură după 1990, încăpută repetat pe mâna unor afacerişti veroşi (ce au reuşit să ducă aproape de faliment mai multe publicaţii, iar nouă şi altora să ne doneze sume mari de bani, niciodată recuperate), ne creează acum, din nou, mari şi grave probleme. Deşi plătim aproape o jumătate din preţul de vânzare al fiecărui exemplar pentru ca "Viaţa medicală" să ajungă la dv., acest lucru nu se întâmplă, ziarul nu e găsit la chioşcuri, ba chiar, mai mult, suntem informaţi cu nonşslanţă în legătură cu procesul mare al presupuselor retururi, pe care nu le putem verifica, dar suntem somaţi săa achităm pentru ele contravaloarea aşa-zisei înapoieri a tirajului nevândut! Din semnalele primite de la cititori şi din informaţiile directe, ziarul nici măcar nu se gaseşte ("nu vine") la punctele de desfacere, deşi solicitarea există. În consecinţă, pentru a depăşi acestă situaţie, pentru a păstra legătura de minte, inima şi suflet între noi, vă rugăm să vă abonaţi la oricare dintre oficiile Poştei Române - o garanţie, dovedită în timp, a primirii ziarului. De asemenea, vă puteţi abona direct în redacţie, cu importante reduceri de preţ. Apelul nostru poate părea patetic, dar acestea sunt circumstanţele care ne determină să vi-l adresăm. Informaţii la telefon: 021.315.60.60 sau prin e-mail: vmr.redactia@clicknet.ro.