Newsflash
Știri

Avantajele unui specialist în social media, pentru medicii la început de drum

de Florentina Ionescu - mai 5 2022
Avantajele unui specialist în social media, pentru medicii la început de drum

Ioana Cristea este unul dintre partenerii agenţiei de digital marketing KITE. Am stat de vorbă cu ea recent, pentru a afla de ce medicii pot beneficia de pe urma unui specialist în social media.

Ioana Cristea este formator acreditat în comunicare și în management de proiecte și are 17 ani de experienţă în marketing și comunicare integrată. 

medic social media specialist
Fotografie creată de ANTONI SHKRABA, de la Pexels

Recomandarea ei, în calitate de expert în marketing și comunicare integrată, este ca medicul să lucreze alături de un specialist atunci când își dorește să comunice în online: 

„E important ca tu, ca medic, să fii prezent. E important să ai un cuvânt de spus asupra mesajelor care apar cu semnătura ta.”

Din acest motiv, Ioana Cristea subliniază că medicii nu trebuie să lase pe altcineva să scrie texte medicale în numele lor, pentru că este o zonă în care, până la urmă, aceștia au investit foarte mult – ani de studiu și de pregătire.

Probabilitatea ca o persoană care este foarte bună pe comunicare să aibă la fel de multe cunoștințe medicale ca profesionistul din sănătate pentru care lucrează este destul de mică:

„Aș zice aici să formeze o echipă [cu specialistul]. Acum, în funcție de resursele fiecărui medic, se pot găsi soluții. Poți să începi cu un freelancer sau cu un student la comunicare. Sau cu o agenție mai mică, specializată pe zona de comunicare online, de social media marketing.”

Desigur, pe măsură ce bugetele cresc, atunci medicii se pot îndrepta către agențiile mai mari – dacă vorbim despre profesioniști în domeniul sănătății care au o notorietate mai bună și vor să și-o mențină, sau vor să își crească notorietatea ori au în plan lansarea unor proiecte speciale în online. 

ioana cristea digital marketing WhatsApp Image 2022-04-18 at 11.59.57 (2)
Ioana Cristea

Ioana Cristea (foto) recomandă, mai ales medicilor aflați la început de drum, cel puțin o sfătuire cu un specialist în marketing digital. De ce? Pentru că există foarte multe medii în care poți să fii vizibil ca medic, și pentru că este foarte dificil ca profesionitul din domeniul sănătății să „scaneze” toate site-urile care au secțiuni de lifestyle, de sănătate, și să-și dea seama cum ar putea să apară într-un articol sau cu un interviu în oricare dintre aceste site-uri:

„E foarte greu, dacă vorbim de social media, să știi tu dinainte la ce oră ar trebui să postezi, cu ce frecvență ar trebui să postezi. Nu mai vorbesc despre faptul că sunt niște specificități. Una este să ai profil personal – de Facebook și Instagram – și alta este să ai pagină de brand. Sunt alte rigori. Efectiv sunt alte instrumente pe care trebuie să le folosești.” 

Vă recomandăm și: Brandul personal, o nouă etapă în viaţa medicilor 

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe