Autentificare
Dacă ești abonat medichub.ro, autentificarea se face cu adresa de E-mail și parola pe care le utilizezi pentru a intra în platformă.
Abonează-te la „Viața medicală” ca să ai acces la întreg conținutul săptămânalului adresat profesioniștilor din Sănătate!
#DinRecunostinta
Căutare:
Căutare:
Acasă  »  ACTUALITATE  »  Știri

Call center deschis de Prefectura Prahova pentru sprijinul DSP

Viața Medicală
Dorina Novac miercuri, 17 noiembrie 2021, ora 11:52

Un call center care sprijină activitatea Direcţiei de Sănătate Publică Prahova în efectuarea de anchete epidemiologice a fost deschis de Prefectură, acesta funcţionând pe bază de voluntariat.

Instituția Prefectului Județul Prahova pune la dispoziția prahovenilor un call center care sprijină activitatea Direcției de Sănătate Publică (DSP) Prahova în efectuarea de anchete epidemiologice și preia apeluri de la cetățenii interesați să obțină informații despre vaccinarea împotriva virusului SARS-CoV-2, testare și obținerea certificatelor digitale privind COVID-19.

call center

Acest call center va funcționa în sala de ședinte a Palatului Administrativ, pusă la dispoziție de Consiliul Județean Prahova, timp de aproximativ o lună de zile cu ajutorul voluntarilor din cadrul Serviciului de Ambulanță Județean, Inspectoratului pentru Situații de Urgență Prahova și al voluntarilor de la Crucea Roșie.

Până în prezent și-au manifestat dorința de a prelua apeluri în call center inclusiv angajați ai Instituției Prefectului Județul Prahova, în afara orelor de program.

„Toți voluntarii sunt instruiți și coordonați de un medic epidemiolog desemnat de Direcția de Sănătate Publică Prahova. Astfel, cu sprijinul Serviciului de Telecomunicații Speciale și al MAPN prin Baza 2 Logistică Valahia, la nivelul județului Prahova a fost practic, extins call center-ul deja existent la DSP Prahova prin suplimentarea cu 10 linii telefonice. Acest proiect este unic la nivel județean, poate chiar national, din punct de vedere al organizării activității”, au anunțat reprezentanții Instituției Prahova.

Cetăţenii pot apela, în intervalul orar 08:00- 20:00, de luni până vineri, numărul unic de call-center 021.414.44.44.

„La acest număr de telefon, aceștia pot primi informaţii despre: decizii de izolare/carantinare, transmiterea rapoartelor medicale, comunicarea rezultatelor testărilor prin metoda RT-PCR pentru depistarea virusului SARS-CoV-2, informaţii despre testări rapide antigen, măsuri de igienă, derogări de la măsura de carantinare, informaţii despre tipul de vaccine și programul centrelor fixe de vaccinare anti-COVID din Prahova, informații despre medicii de familie implicați în procesul de vaccinare, farmacii autorizate pentru testare etc.”, se arată într-un comunicat.

Potrivit sursei citate, call centerul funcționează începând cu data de 8 noiembrie. În prima săptămână de activitate, vountarii DSP au preluat aproximativ 500 de apeluri.

„Pentru a putea activa în regim de 12 ore pe zi, în intervalul orar 08:00- 20:00, considerăm că ajutorul oricărui voluntar este binevenit. Toți cei care doresc să se înscrie pentru una dintre cele 3 ture a câte 4 ore stabilite în programul zilnic ( 8-12, 12-16 și 16-20) pot trimite un e-mail, menționând datele de contact, experiența și motivul implicării, pe adresa: relatii_cu_publicul@prefecturaprahova.ro, și vor fi contactați de un reprezentant al Instituției Prefectului Județul Prahova”, se mai arată în comunicat.

Selecția și programarea voluntarilor care să sprijine activitatea call center-ului se va face în funcție de turele rămase descoperite după programarea voluntarilor deja implicați.

Prioritare sunt persoanele cu o minimă experiență într-un call center, care au urmat un curs de prim ajutor și sunt dispuse să urmeze procedura pentru semnarea unui contract de voluntariat cu DSP Prahova.

Etichete: call center DSP Prahova anchete epidemiologice

Abonează-te la Viața Medicală

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, săptămânalul profesional, social și cultural al medicilor și asistenților din România!
  • Tipărit + digital – 200 de lei
  • Digital – 129 lei
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC
Află mai multe informații despre oferta de abonare.