Autentificare
Dacă ești abonat medichub.ro, autentificarea se face cu adresa de E-mail și parola pe care le utilizezi pentru a intra în platformă.
Abonează-te la „Viața medicală” ca să ai acces la întreg conținutul săptămânalului adresat profesioniștilor din Sănătate!
#DinRecunostinta
Căutare:
Căutare:
Acasă  »  ACTUALITATE  »  Știri

Call center pentru aparținătorii pacienților ATI COVID de la Institutul „Marius Nasta”

Viața Medicală
Dorina Novac miercuri, 12 mai 2021, ora 14:40

Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din București a lansat un call center pentru rudele și aparținătorii pacienților internați în secția ATI COVID-19.

Rudele și aparținătorii pacienților internați în secția ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” pot afla zilnic informații despre starea de sănătate a acestora, au anunțat reprezentanții unității medicale.

call center

Serviciul de call center a fost implementat la inițiativa unității medicale pe o platformă complexă și cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale ( STS).

Potrivit reprezentanților unității medicale, această inițiativă are o importantă utilitate întrucât accesul aparținătorilor nu este permis în spital tocmai din cauza situației pandemice, în vederea limitării răspândirii noului coronavirus.

„Am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți. Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă”, a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Capitală, dr. Beatrice Mahler.

Rudele și aparținătorii pot apela numerele 031.9472 și 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor dragi internați în secția ATI COVID-19, numărul scurt fiind pus la dispoziție de către DIGI.

„Conform reglementărilor GDPR, dar și pentru a respecta dorințele pacienților, informațiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării și aflată în documentele aferente pacientului”, se arată într-un comunicat.

Call centerul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00–13:00 și 14:00-20:00 și va fi deservit de o echipă de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București.

Studenții care deservesc call centerul vor beneficia și de suportul unui grup de psihologi pentru relaționarea cu aparținătorii, sprijinul acestora având scopul de a îmbunătăți înțelegerea nevoilor celor care apelează call centerul.

Pentru operaționalizarea acestui call center, STS a furnizat servicii de comunicații de date și tehnologia informației, astfel încât inițiativa Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” să poată fi pusă în practică, iar personalul voluntar să poată oferi informații rudelor și aparținătorilor. 

Programul este unul pilot în România și urmărește îmbunătățirea actului medical, prin oferirea de suport pacienților și a familiilor acestora.

Etichete: Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” call center STS sectia ATI COVID-19

Abonează-te la Viața Medicală

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, săptămânalul profesional, social și cultural al medicilor și asistenților din România!
  • Tipărit + digital – 200 de lei
  • Digital – 129 lei
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC
Află mai multe informații despre oferta de abonare.