În cadrul campaniei „Farmec din inimă pentru cei de alături”, compania mai donează și 5% din veniturile magazinelor de brand fizice și online în beneficiul refugiaților ucraineni.
Farmec lansează platforma „Farmec din inimă pentru cei de alături”, prin care va implementa pe termen lung acțiuni de susținere a refugiaților ucraineni din România. Programul va angrena atât asociațiile non-profit partenere, cât și consumatorii, se arată într-un comunicat.
Compania donează 60.000 de produse de igienă, precum geluri de duș, șampoane, săpunuri, pastă de dinți, creme pentru copii, deodorante și dezinfectanți către centrele de refugiați ucraineni de pe teritoriul României, dar și către organizațiile cu misiune umanitară în Ucraina. Primele produse au fost deja distribuite cu ajutorul Fundației FARA, SOS Satele Copiilor, Yuppi Camp, Asociația Umanitară Concordia și Fundația Serafim.
Consultaţii medicale gratuite pentru ucraineni și copiii lor
În perioada 15 martie – 15 aprilie, 5% din veniturile înregistrate pe canalele proprii, respectiv în magazinele Farmec și Gerovital și prin platforma de e-commerce, vor fi donate pentru cauza cetățenilor ucraineni, printr-un parteneriat cu Crucea Roșie Română.
Farmec lansează un apel la solidaritate și către consumatorii din magazinele proprii, și încurajează donarea de sânge – „o nevoie stringentă și permanentă atât în țara noastră, cât și în Ucraina”. Astfel, compania răsplătește fiecare donație de sânge, indiferent de destinație, cu un voucher în valoare de 30 lei în toate cele 30 de magazine de brand din țară, oferit în baza dovezii de donare.
Implicarea socială face parte din valorile fundamentale ale companiei Farmec. Am încercat mereu să ajutăm acolo unde am identificat cea mai mare nevoie și unde am putut contribui eficient cu resursele noastre. La fel considerăm că avem o misiune importantă în criza umanitară declanșată de războiul din Ucraina, care ne afectează pe toți, la toate nivelurile. Astfel, am gândit această platformă de CSR pe termen lung, prin care nu doar contribuim cu resurse materiale pentru a ameliora situația celor direct afectați, ci și încurajăm implicarea civică a oamenilor, răsplătindu-i în magazinele noastre”, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.
Crucea Roșie: războiul ar putea duce la creşterea cazurilor COVID în regiune
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe