Newsflash
Știri

Promovarea medicamentelor, luată la bani mărunți

de Dr. Ana MIHAI - nov. 23 2018
Promovarea medicamentelor, luată la bani mărunți

Spoturile industriei farmaceutice cumulează 23 de ore, pe cele 60 de canale media din România, arată cele mai recente statistici. În aceste condiții, promovarea medicamentelor trebuie să fie reglementată în mod adecvat, echilibrată și susținută corespunzător de surse de informații complete și validate științific.

O analiză asupra potențialei influențe asupra deciziei de tratament, asupra rezultatelor și costurilor acestuia va avea loc la 6 februarie, cu ocazia celei de a patra ediții a conferinței PRIA Drugs and Medicine Publicity. Manifestarea, care va avea loc la Pullman Bucharest World Trade Center, va reuni și anul acesta reprezentanți din partea ANMDM, ai Administrației Prezidențiale, RAC, Comisiei pentru cultură, asociațiilor de pacienți, precum și reprezentați ai companiilor farmaceutice, producătorilor de dispozitive medicale, suplimente alimentare și dermato-cosmetice.

Abonează-te la Viața Medicală!

Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!

  • Tipărit + digital – 249 de lei
  • Digital – 169 lei

Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:

  • Colegiul Medicilor Stomatologi din România – 5 ore de EMC
  • Colegiul Farmaciștilor din România – 10 ore de EFC
  • OBBCSSR – 7 ore de formare profesională continuă
  • OAMGMAMR – 5 ore de EMC

Află mai multe informații despre oferta de abonare.

Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.

Da, sunt de acord Aflați mai multe