Acasă » ACTUALITATE » Știri
Sanofi, o nouă identitate vizuală

Sanofi și-a dezvăluit, săptămâna trecută, o nouă și îndrăzneaţă arhitectură de brand. Printr-un comunicat de presă, compania anunţă că noua identitate vizuală reflectă propria-i transformare, demarată încă din decembrie 2019.
Practic, diviziile de business Sanofi Pasteur (vaccinuri) și Sanofi Genzyme (îngrijire specializată), precum și toate celelalte companii achiziţionate de-a lungul timpului vor fi reunite sub numele și brandul Sanofi.
„În preajma aniversării a jumătate de secol de existenţă, demarăm astăzi (n.r. 4 februarie 2021) cea mai importantă transformare și modernizare din istoria companiei”, a declarat Paul Hudson, CEO Sanofi.
Noul logo se inspiră, potrivit sursei amintite, din codurile industriei tehnologice, orientate spre mișcare: „Cele două puncte mov întruchipează călătoria știinţifică între un punct de plecare – curiozitatea de a regândi statu-quo-ul și de a întreba «ce-ar fi dacă?» – și o linie de sosire – momentul «Evrica!», în care soluţiile inovatoare sunt descoperite”.