Ultimul număr apărut şi primit la redacţie al „revistei de informare pentru farmacişti“, aparţinând concernului Puls Media Network, atât de inspirat numită FARMACIST.RO (anul VII – nr. 135–4–2010), redactor şef: Mădălina Mihălţianu, mi se pare a se afla într-un progres remarcabil, depăşindu-şi, parcă, scopul iniţial de a face publicitate unor medicamente, fără a renunţa totuşi la acest demers, susţinerea financiară a firmelor producătoare sau distribuitoare fiind mai mult decât necesară. Ceea ce nu înseamnă că nu deplâng – ca să zic aşa – în continuare efortul de memorizare al medicilor şi farmaciştilor obligaţi să reţină nume de produse medicamentoase într-o bizară formulare, precum: Menveo (indicat pentru imunizarea la Nisseria meningititis); Oftatumumab; Arepanrix (un vaccin antigripal); Humenza (alt vaccin pentru gripa pandemică H1N1); Prolia (în osteoporoză); Votrient (în carcinomul renal); Pazopanib (inhibitor al receptorilor de tip TK)… (...)">
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe