Johnson & Johnson a renunțat la logo-ul său, vechi de 136 de ani, și și-a redenumit compania Janssen.
Compania farmaceutică și-a dezvăluit azi noua arhitectură de brand, care unește diviziile sale de vaccinuri și de îngrijire specializată sub o singură identitate.
Dragi utilizatori de PC-uri, v-aţi întrebat vreodată cum au luat naștere aceste jucării fermecate? V-aţi întrebat, printre altele, care este originea și semnificaţia logoului Apple?
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe