La data de 20 martie, Federația Dentară Internațională (FDI) lansează o campanie de trei ani, pentru a sublinia legătura dintre sănătatea buco-dentară și cea globală.
Cu ocazia Zilei Mondiale Sănătății Orale, marcată pe 20 martie, Federația Dentară Internațională (FDI) demarează campania care da dura trei ani (2023-2027), se arată pe dentaire365.fr.
Federația a realizat un filmuleț promoțional și a prezentat mascota campaniei, castorul Toothie. Mascota va încerca să cucerească inima publicului și să-l educe privind importanța igienei dentare, ca măsură de protecție nu doar a dinților, ci și a altor organe – inima, plămânii și creierul.
Toothie va fi ambasadorul campaniei pe rețelele sociale și va avea propriul cont de influencer, @ToothieBeaver, unde va împărtăși cu doritorii sfaturi și informații despre sănătatea buco-dentară. Va prelua și controlul Instagram @worldoralhealthday, al FDI, pentru a-i mobiliza nu doar pe pacienți, ci și pe profesioniștii din domeniu.
Sursă foto: fdiworlddental.org
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe