Portalul InfoCons anunță că lansează o linie telefonică de urgență, pentru a veni în sprijinul consumatorilor din România, în special în contextul pandemiei de COVID-19.
InfoCons anunță că pune la dispoziția consumatorilor numărul 021-9615 număr cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele. Acesta este un număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize.
„La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor”, se arată pe site-ul infocons.ro.
Persoanele care întâmpină probleme cu o unitate medicală privată sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, cât și a informării corecte și transparente, pot apela această linie telefonică.
„Ținând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimțământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă și sprijină toți consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu”, scriu reprezentanții Mișcării de Protecție a consumatorilor.
Toți cei care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în domeniul testării pentru depistarea infecției cu SARS-CoV-2 pot accesa și numărul de telefon 021-9615 ori pot scrie la adresa de e-mail reclamatii@infocons.ro.
Sursa foto: pixabay.com
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe