Acasă » LIFESTYLE » Hi-tech & Gadgets
Aplicaţie gratuită care te ajută să găseşti medicamentele de care ai nevoie

A fost lansată o aplicație gratuită prin care utilizatorii pot afla unde găsesc cele mai căutate medicamente şi produse farma de care au nevoie. Aceasta funcționează în Facebook Messenger.
Pharma Points este o aplicație dezvoltată de echipa Doctrina.biz pentru a sprijini lupta împotriva răspândirii coronavirusului, prin reducerea expunerii la virus atât a pacienților, cât și a personalului din farmacii. Investiția în proiect se ridică la peste 10.000 euro.
„Suntem direct implicați în piața farmaceutică și în colaborarea cu farmaciile de peste 6 ani. În acest context, vedem zilnic oameni care caută anumite produse și sunt nevoiți să meargă de la o farmacie la alta pentru a le găsi. Ne-am gândit ce putem face noi ca să ajutăm și să reducem riscul de răspândire a COVID-19. Am îmbinat cunoștințele despre industria farmaceutică, alături de expertiza în digital marketing, în mod special de messenger marketing, pentru a construi acest sistem”, a declarat Doru Mircea, fondator Doctrina România, potrivit PRwave
Utilizarea Pharma Points este gratuită, atât pentru farmacii, cât și pentru populație. De la finalizarea proiectului, la jumătatea lunii aprilie, peste 500 farmacii s-au înscris în aplicație.
În prezent, publicul poate interoga aplicația cu privire la disponibilitatea celor mai căutate produse (măști de protecție, mănuși, dezinfectanți, dar și medicamente precum paracetamol sau altele, eliberate pe bază de rețetă), în 130 localități din toate județele țării.
Aplicația se actualizează continuu prin contribuția pacienților. Iar lista inițială de produse a fost stabilită cu ajutorul farmaciștilor cu care echipa Pharma Points s-a consultat.
Cum funcționează Pharma Points
Aplicația funcționează prin intermediul Facebook Messenger. Utilizatorii intră pe pagina de Facebook Pharma Points și apasă „trimite mesaj”. Astfel, aplicația îl ghidează apoi prin câțiva pași de interogare, prin care utilizatorul menționează localitatea în care caută, iar apoi dacă este în căutarea unei farmacii bine aprovizionate sau a unui produs farma popular în acel moment.
După selectarea produsului, utilizatorilor le sunt indicate farmaciile în care îl pot găsi, iar după câteva ore sunt întrebați, în mod automat, dacă au găsit produsul respectiv în farmacia sugerată.