USP, o companie farmaceutică din Europa Centrală și de Est, activă în piața de medicamente fără prescripție medicală, suplimente alimentare și dispozitive medicale, intră în România.
USP este numărul 1 pe piața de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro și un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din țară, se arată într-un comunicat de presă remis redacției.
În luna aprilie, USP România aduce pe piața locală 5 mărci de suplimente alimentare și dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creștere anuală de 26%, situându-se peste evoluția medie a pieței, de 14%*.
Până la finalul anului 2021, compania va lansa și primul medicament cu statut OTC, respectiv un brand care și-a dovedit eficiența în Polonia și în celelalte țări din regiune. În anii următori, pe măsura extinderii portofoliului de OTC-uri și în alte arii terapeutice, precum și prin inovații constante ale brandurilor deja lansate, compania își propune să devină unul dintre liderii pieței de Consumer Healthcare din România.
„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei și plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piața locală branduri de renume, care au câștigat deja aprecierea consumatorilor și a profesioniștilor din domeniul sănătății în Europa Centrală și de Est și care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România, executiv cu peste 18 ani de experiență în piața farmaceutică.
De asemenea, spune Răzvan Constantinescu, un element de diferențiere va fi echipa formată din profesioniști cu experiență consistentă în piața farmaceutică:
Într-o primă etapă, vom facilita accesul românilor la produse destinate în special susținerii imunității, soluții inovatoare și distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, întrucât misiunea noastră este să avem grijă de sănătatea oamenilor”, a mai declarat Răzvan Constantinescu.
Intrarea pe piața locală reprezintă o oportunitate pentru USP, deoarece România are a doua cea mai mare populație din Europa Centrală și de Est, după Polonia. În plus, piața de OTC-uri a obținut în mod constant în ultimii ani creșteri de două cifre (+14% în 2020 față de 2019*), fiind motorul de dezvoltare în CEE.
Primele branduri aduse în piață sunt:
USP este o companie fondată în SUA, în 1992, cu activitatea principală în Europa Centrală și de Est: Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania și România. Compania deține, de asemenea, două unități moderne de producție în Polonia (pentru medicamente) și Suedia (suplimente alimentare), care respectă cele mai înalte standarde de calitate.
Sursa foto: www.rawpixel.com
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe