Asociaţia Zbor de Fluturi anunță că a încheiat cu succes proiectul desfăşurat în perioada octombrie 2023 - aprilie 2024.
În perioada 22-24 aprilie 2024, la Sibiu, zeci de profesioniști din domeniul sănătății beneficiază de ateliere de management al stresului și burnoutului, precum și de comunicare în situații dificile.
Conectarea la forurile decizionale internaţionale și atragerea de fonduri europene pentru îmbunătăţirea situaţiei din Stomatologie sunt două dintre iniţiativele aprobate de CMSR recent.
Colegiul Medicilor Stomatologi din România (CMSR) a dat semnalul coalizării autorităţilor și mediului privat, cu scopul demarării unui set de politici publice care să îmbunătăţească starea de sănătate orală a românilor.
Colegiul Medicilor Stomatologi din România (CMSR) a lansat stomatologilor din întreaga ţară invitaţia de a se implica în studiul naţional privind starea de sănătate oro-dentară a românilor.
Responsabilul cu managementul calităţii este parte activă în desfășurarea și implementarea proceselor dintr-un spital.
În spitale și în centre de îngrijire interacțiunea este esențială pentru pacienţi. Obiective precum creșterea gradului de satisfacție, îmbunătăţirea comunicării și o coordonare rapidă devin din ce în ce mai greu de realizat. (P)
Consimțământul informat al pacientului s-a transformat într-o formalitate birocratică, lipsită de dialogul esențial dintre medic și pacient, consideră Cătălina Bordianu Calangiu, avocat specializat în etica medicală.
Paula Mirela Corduneanu, manager calitate și auditor clinic la Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” din Iași , ne-a vorbit despre ce implică munca sa.
Asistenţi medicali și moașe vor putea beneficia de cursuri gratuite pentru dezvoltarea abilităţilor de comunicare și nu numai, organizate de OAMGMAMR. Condiţiile de înscriere vor fi publicate pe site-ul instituţiei în luna martie.
Asociația Medicilor de Familie București-Ilfov (AMFB) organizează în perioada 27-30 martie 2024 cea de a XX-a ediție a Conferinței de Medicina Familiei „Echilibrul delicat între știință, artă și comunicare”.
Operaţiunea a făcut parte dintr-un test foarte serios al unei noi tehnologii de ultimă oră: un sistem de comunicare prin laser, promiţător pentru viitorul explorării spaţiale.
Cei responsabili cu managementul calităţii se asigură că activitatea cadrelor medicale și auxiliare din unităţile sanitare ţine cont de siguranţa pacientului și calitatea serviciilor medicale.
Mulţi spun că experienţa pacientului este importantă, toţi vor să o îmbunătăţească, dar fiecare se gândește la altceva.
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bistriţa este în curs de acreditare în Ciclul al II-lea. Unitatea sanitară are 997 de paturi pentru spitalizare continuă. În primele șase luni ale acestui an, peste 20.000 de bolnavi i-au trecut pragul
Fie că este vorba despre transmiterea informaţiilor între medic și pacient, de comunicarea în cadrul echipei medicale sau de cea cu aparţinătorii, comunicarea are un impact major.
Aplicația va oferi informații despre parcursul pacientului într-o axă reală a timpului, a declarat medicul șef al UPU SMURD Bihor, dr. Hadrian Borcea.
Interviu cu Constantin Poiană, managerul spitalului „Prof. Dr. Eduard Apetrei” Buhuși, judeţul Bacău
Centrul de Inovație și e-Health din cadrul UMF „Carol Davila” București anunță că au început înscrierile workshop comunicare medicală, care se adresează studenților.
Obţinerea acreditării aduce o serie de atât pentru spital, cât și pentru pacienţi, spune Constantin Poiană (foto), managerul Spitalului „Prof. Dr. Eduard Apetrei” Buhuși, acreditat în cel de-al doilea ciclu.
Dacă vrei să fii la curent cu tot ce se întâmplă în lumea medicală, abonează-te la „Viața Medicală”, publicația profesională, socială și culturală a profesioniștilor în Sănătate din România!
Titularii abonamentelor pe 12 luni sunt creditați astfel de:
Cookie-urile ne ajută să vă îmbunătățim experiența pe site-ul nostru. Prin continuarea navigării pe site-ul www.viata-medicala.ro, veți accepta implicit folosirea de cookie-uri pe parcursul vizitei dumneavoastră.
Da, sunt de acord Aflați mai multe